PRESSITEADE

Sellest nädalast käivitub Eestis üle-Euroopaline arvuti- ja interneti kasutamise teavituskampaania “Get Online Week”, millest võtab hinnanguliselt osa üle 200 000 inimese 27-st Euroopa riigist ja ka mujalt. Eestis stardib kampaania juba täna: arvutimängudega sidustatud õppimisvõimalusi tutvustatakse Võrumaal Sänna kultuurimõisas arvutiöö “Get Online” raames.

“Nutikate arvutikasutajate nädala eesmärgiks on viia noorteni teamine, et lisaks arvutis mängimisele ja suhtlemisele tuleks arendada ka tööle saamiseks vajalikke arvuti- ja internetikasutamise oskusi,” selgitas kampaania Eesti poolne koordinaator Kadri Seeder Targa Töö Ühingust.

“Noored veedavad palju aega internetis – tehakse koolitöid, lobisetakse suhtlusvõrgustikes, surfatakse ja mängitakse. Kõik need tegevused arendavad ka tööelus vajalikke oskusi – loomingulisust, otsustusvõimet, mõtlemiskiirust, leidlikkust jpm. Murekoht on aga selles, kas mõistetakse liigse mängimise või suhtlusvõrgustikes isikliku info levitamisega kaasnevaid ohte.”

Seederi sõnul on noortel keeruline tööturule siseneda, sest tööandjad eelistavad võimalusel praktiliste oskuste ja kogemustega inimesi. “Noored peaksid hakkama teadvustama, et iga nende tegevus internetiavarustes jätab jälje ja kujundab nende mainet aastakümneteks,” rääkis ta. “Sisukas ja oskuslikult ülesehitatud blogi võib aidata endast tööandjale head muljet luua, samas kui kogemata Facebooki üles sattunud läbupildid võivad unistuste töö leidmisele pikaks ajaks kriipsu peale tõmmata.”

Avaüritusel Sännas räägitakse arvutimängude loomisest ja tulevikust, sh õppimisest mängude abil, juttu tuleb ka uute tehnoloogiate levikust maailmas laiemalt. Proovida saab erinevaid huvitavaid mänge.

Vaata lähemalt teavituskampaania kohta www.smartwork.ee
 
Lisainfo: Kadri Seeder, mob: 5093039, kadri@smartwork.ee