Üle-euroopaline kampaania Get Online Week toimus sel aastal 18.-24. märtsil ja seda toetavad AccentureLiberty Global & Microsoft.

Targa töö ühing osales kampaanias Eesti poolse partnerina teist aastat. Vaata eelmise aasta sündmusi siit.

Selle aasta kampaania oli suunatud inimeste kaasamisele ja nende oskuste parandamisele interneti ja tehnoloogiate kasutamisel, et kõigil oleks võimalused online maailma võimalustest osa saada.

Kampaania jooksul kasutasid erinevad IKT õppimise võrgustikud erinevaid õppematerjale teemadel: Minu e-oskuste portfoolio, Minu digitaalne identiteedi ja Minu online reis (My eSkills PortfolioMy Digital Identity and My Online Journey).

Kampaania nädala jooksul koguti andmeid, kui palju erinevaid kasutajaid Euroopa riikidest kampaanias osaleb. Sel aastal olime väga edukad – saime lausa 7538 klikki! Eelmise aasta klikkimise tulemusi saab aga vaadata siit.  

Noored ning nende interneti ja tehnoloogia kasutamise oskused oma isikliku ja tööalase elu arendamiseks olid selle aasta kampaania keskne teema. Üle Euroopa viisid koostöövõrgustikud läbi koolitusi, mis noorte selle-alaste oskuste taset tõsta aitavad.

Eraldi tähelepanu oli ka IKT sektori töövõimalused ja see, kuidas noortele IKT valdkonna erialasid lähemale tuua.