Kaugtöö Tegija on digitaalne märgis, mida kasutada tööandja- ja organisatsiooni mainekommunikatsioonis. Kõik ettevõtted, kes konkursil kvalifitseeruvad, saavad õiguse märgist tulevikus oma kommunikatsioonis kasutada. Märgis antakse välja kolmeks aastaks.
Märgise konkurss sai alguse koostöös ELISA Eestiga, kes oli oluline partner projekti elluviimise esimesel viiel aastal. Lisaks oli esimestel aastatel projekti kaasatud PARE ja Workland, kes osalesid Märgise zhüriis.
2022 aastal juba kuuendat korda toimuva konkursi koostööpartneriteks on tarkvaraettevõte Helmes, nõustamisettevõte Miltton New Nordics ja Eesti Personalijuhtimise Ühing PARE, ning fookusteemaks töökeskkonna jätkusuutlikkus. 2022 aastal sai Kaugtöö tegija Märgis välja antud 43-le organisatsioonile ja Kaugtöö Tegija Märgist pikendas 25 organisatsiooni. Vaata 2022 Märgise saajate ja pikendajate kokkuvõtvat videot SIIT (1 min 30sek) ning kogu kehtiva märgisega organisatsioonide leotelu SIIT.
Konkursi raames on tavaks välja anda ka eriauhindu. Üheks 2022 eriauhinnaks on Motichecki eluaegne soodustus 20% kõigile kehtiva Kaugtöö Tegija märgise saanud organisatsioonidele, sõlmides lepingu veel enne 30-t septembrit 2022.
Lühidalt konkursist:
- Kaugtöö Tegija on digitaalne märgis, mis näitab, et ettevõte soosib paindlikke tööviise ja on sellega eeskujuks ka teistele.
- Täna on Eestis kaugtöömärgis 195-l organisatsioonil. Mõned näited: Transpordiamet, Pärnu Maakohus, Kaitsevägi ja Coop Pank AS, jpt.
- Kaugtöö Märgise saanud organisatsioonide nimekirjaga saab tutvuda SIIN.
- Parima kaugtööd edendava juhi tiitlit on välja antud juba neljal korral. 2022 aastal pälvis selle Andmekaitse Inspektsiooni peadirektor Pille Lehis
- Märgis antakse välja kolmeks aastaks ja seda saab pikendada.